‘Blij je te Zien miste het onderwijs. Dus hoe mooi is het dan als je de creatieve communicatie en strategie van een middelbare school mede mag ontwikkelen?”

Wil je ook jouw school laten opvallen?

Beïnvloed de schoolkeuze van brugklassers met een pakkende campagne  of online strategie van BJTZ!
Ouders en kinderen kiezen steeds vaker voor een school met een onderscheidende aanpak.  Eij helpen je graag en maken je graag blij met strategische campagne en wij kunnen daar bij helpen.
Bij het Ichthus College in Kampen, onderdeel van Landstede meldde zich 189 leerlingen meer aan  mede door en via de de digitale strategie van Blij je te Zien – Creatieve Communicatie

” Manon, ik zie allemaal leuke acties en duidelijk jouw hand hier in. Vanuit Communicatie en Marketing ook complimenten over de samenwerking en professionaliteit. Ik ben blij dat ik jouw benaderd heb. Tjeerd Biesterbosch -College van bestuur Landstede

Delen is het nieuwe vermenigvuldigen!