Wij zijn blij je te zien!

Wij benaderen elke case en klant met een (glim)lach. Één ding staat vast: je bent zelf klant en je weet daarom zelf ook wel wat je wilt en waar je blij van word. Samen koffie drinken? Wij maken graag tijd voor je vrij!

Waar kunnen we jou blij mee maken?

De huisstijl van je organisatie is dé visuele vertaling van je identiteit. Het maakt deel uit van je merk. Bij een ijzersterke positionering hoort een passende huisstijl: aantrekkelijk, herkenbaar, onderscheidend, blij en fris. Een creatief en modern ontwerp dat voldoet aan al je verwachtingen. Waarmee je impact maakt bij al je doelgroepen. Dat telt voor ons. Zoek je blije merkenbouwers? Dat zijn wij!

Blij! Een op-en-top huisstijl is ontwikkeld. Maar dan? Om ervoor te zorgen dat iedereen binnen jouw organisatie de nieuwe huisstijl op dezelfde manier gebruikt, maken we ook een huisstijl handboek. Hierin leggen we alle richtlijnen vast voor het toepassen van de huisstijl. Van logo, pay-off en kleurgebruik tot typografie, stijlelementen en fotografie: het staat er allemaal in. Een goede basis voor een frisse start!

Een sterke campagne start met een campagne­strategie. Daarmee kun je het uiteindelijke doel realiseren, bijvoorbeeld het genereren van leads of meer naamsbekendheid, het aanspreken van een nieuwe doelgroep en het lanceren van een nieuwe dienst. Het doel is het uitgangspunt van onze strategie. Vervolgens kruipen wij in de huid van de doelgroep en zoeken we het perfecte haakje om het concept aan op te hangen. Daar ligt de kracht van een onderscheidende campagne. En is nou juist ook onze kracht. Onze campagne strategieën kenmerken zich door verrassende invalshoeken, scherpe content en meetbaar resultaat. Welk doel heb jij voor ogen?

Met een (online) magazine bereik je meer klanten en inwoners. Je creëert meer interactie, betrokkenheid en beleving én kun je actief inspelen op actualiteiten. Met een origineel design, pakkende content en interactieve features zorgen wij voor blije lezers, inwoners, medewerkers en klanten. Inspirerend, informerend en activerend. Een (online) magazine van Blij je te Zien brengt content tot leven!

Interne communicatie daar maken we je graag blij mee. Als het gaat om het motiveren van medewerkers en het creëren van betrokkenheid in je organisatie. Met goede interne communicatie maken wij medewerkers blij en trots op de organisatie. We creëren begrip, blije gezichten en enthousiasme. Een interne communicatiestrategie van Blij je te zien, is altijd op maat gemaakt én creatief.

Wil je met lage kosten een groot bereik en betrokkenheid?
Social media campagnes zijn dé manier om een duurzame relatie op te bouwen met je doelgroep. Je leest het goed ja: een duurzame relatie. Interactie aangaan met volgers, een community opbouwen, engagement verhogen en zo jouw doelstellingen bereiken; dat is waar het om gaat op social media.
En laten we als Blij je te zien precies daar heel wat ervaring mee hebben! Dus kom maar op, wij maken je klanten en inwoners blij met creatieve én effectieve social media campagnes.

Voor overheidsinstanties zoals een gemeente wordt de interactie met inwoners steeds belangrijker. Hoe pak je dat goed onderbouwd aan? Wat betekent dat voor een traject voor dienstverlening of participatie? Wat zijn de verwachtingen die inwoners over de communicatie met hun gemeente hebben? Welke middelen gebruiken zij daarbij? Participatie is nodig. Steeds vaker willen groepen inwoners meepraten of meedoen én de frequentie daarvan mag omhoog. Door nieuwe wet- en regelgeving neemt bovendien het aantal participatie-thema’s toe. En dat is maar goed ook, want inwoners die niet mógen meepraten, dat is niet meer van deze tijd.

Blij je te Zien adviseert je graag over de weg die inwoners daarbij afleggen en de voorkeurskanalen die zij dan gebruiken. En werkt daarna graag mee, door de(digitale) communicatie daarover vorm te geven. Blije inwoners daar doen we het voor!

Communicatie

Blij je te Zien helpt scholen en besturen bij het bereiken van succes in de markt door middel van effectieve in- en externe communicatie en organisatieontwikkeling. Wij ondersteunen je bij het ontwikkelen en/of versterken van het schoolprofiel en strategisch communicatieplan. Maar we kunnen ook de vormgeving en productie van communicatiemiddelen zoals folders, website of schoolgids verzorgen.

Met goede mensen bouw je aan de continuïteit van je organisatie. Tegelijkertijd is talent schaars. Tijd met onderscheidende arbeidsmarktcommunicatie jouw organisatie in de spotlights te zetten Tijd om het over een andere boeg te gooien! Blij je te Zien creatieve communicatie ontwikkelt we voor jouw vacatures waar je blij van wordt en onderscheidende wervingscampagnes. Als specialist in arbeidsmarktcommunicatie weten wij talenten voor je te vinden én te raken.

Met Blij je te Zien word je arbeidsmarktcommunicatie pas écht een feestje.

Een nieuwe website. Klaar voor de toekomst: dat word je blij van. Een professionele website van Blij je te Zien straalt direct vertrouwen uit en krijgt een doordachte structuur met creatieve vrijheid. Natuurlijk mobile-first, SEO-geoptimaliseerd, met een functioneel webdesign. De website is uiteraard responsive en heel erg snel; Blij je te zien ontwerpt en bouwt je nieuwe website zó, dat deze bij oplevering al optimaal converteert en goed zichtbaar en vindbaar is. Gebouwd op de nieuwste techniek en met het juiste creatief ontwerp waar jij en je klanten blij van worden.

In een Design Sprint werk je in een efficiënte en leuke workshop samen toe naar een oplossing. Succes gegarandeerd, ook daarna! De Design Sprint is gebaseerd op Design Thinking. Dit is een methode die gebruikt wordt om complexe problemen op te lossen. Wil jij  innoveren, een innovatief concept bedenken of een bestaand product of idee doorontwikkelen? Een Design Sprint scheelt veel tijd én budget. Wil  je een  eigen design sprint realiseren? Kom je er nog niet uit en heb je hulp nodig? Neem dan vrijblijvend contact met ons op en wij helpen je graag verder. Daar worden we blij van.

Opdrachtgevers die we blij maken met creatieve communicatie & fotografie

De essentie van blije klanten, zit in het overtreffen van verwachtingen. Dat doen wij graag.  Fotografie, creatieve communicatie en
blije medewerkers . Blijere klanten. Wij versterk(t)en deze merken in het verleden, heden en de toekomst! Kom je er ook bij? Voel je welkom!

Manon Carboni
Manon CarboniCreatieve communicatie
Wat zeg je…
om de juiste mensen te vinden…
om in de publiciteit te komen…
om mensen bij een event te krijgen…
om betrokkenheid te behouden of te vergroten…