Voor Buurtplein is het jaarverslag een vrolijke gebeurtenis in plaats van een saaie verplichting.

We hebben een kleurrijk jaarbericht gemaakt voor Buurtplein dat leest als een leuk tijdschrift. Natuurlijk staan er ook cijfers in, maar we hebben ze op een visueel aantrekkelijke manier weergegeven. Zo kan iedereen snel zien hoe het gaat. We tonen zorg voor elkaar. Wil je dit delen met je beste vriend, buurman of familie? Dan kan je een digitaal kaartje uit het online magazine sturen. We kijken ook naar de toekomst, zodat we niet vergeten waarom we dit allemaal doen.

Het jaarverslag is niet alleen interessant voor de accountant, maar vooral voor alle betrokkenen: klanten, leveranciers, partners en de mensen voor wie we het werk doen, namelijk de inwoners van de gemeente Doetinchem. Wij geloven dat positieve energie essentieel is voor vooruitgang. Door te weten waar we naartoe gaan, begrijpen we ook beter waar we vandaan komen. Daarom staat de organisatie en hun dienstverlening aan de inwoners centraal. Wat drijft hen? Waar houden ze zich mee bezig en wat zijn hun plannen?

Bij Buurtplein Doetinchem zijn er veel verschillende activiteiten. Dit jaar hebben we gesprekken gehad met Sociaal raadslieden, Buurtcoaches en Jeugd- en gezinswerkers. Er zijn veel interviews geweest, veel overleg en soms discussies over wat het belangrijkst is of waar de focus op moet liggen.

->Bekijk hier het Jaarbericht Buurtplein 2021 online.

-> Bekijk hier het Jaarbericht Buurtplein 2021  als Magazine 

En het resultaat: dat is nou echt iets waar we blij van worden. U ook? Neem eens contact met ons op. Er is altijd tijd voor een kop koffie.




Jaarbericht 2021 Buurtplein

-tekst/ interviews;
-infographic;
-vormgeving;
-illustraties;
-social media;
-magazine;
-online magazine; Blij je te Zien

fotografie interviews: Rob Voss

Jaarverslag Gemeente Epe
Mantelzorg centrale Doetinchem

Laten we de wereld mooier maken

Onze cases zullen soms een glimlach op je gezicht toveren, je de ene keer verbazen en een andere keer inspireren. Veel verhalen zijn herkenbaar, want één ding staat vast: je bent zelf klant en je weet dus uit eigen ervaring dat dat niet altijd meevalt. Wij zijn blij je te zien!

“Ik ben blij je te zien!”