Wij zijn blij je te zien!

Wij benaderen elke case en klant met een (glim)lach. Dan komt het resultaat er bijna vanzelf. Samen koffie drinken? Wij maken graag tijd voor je vrij!

Kennismaken?

Waar kunnen we jou blij mee maken?

Organisatie – ontwikkeling en advies

Wij denken dat een organisatie in deze tijd wendbaar, krachtig en creatief dient te zijn. Met een scherpe blik, aanstekelijk enthousiasme en innovatieve aanpak helpen wij organisaties vooruit.

Creatieve communicatie

Wij zijn van vele markten thuis, want wij houden de grote lijn in de gaten en leggen verbanden tussen wat er op het speelveld plaats vindt. Dat doen we met sterke beelden, aansprekende taal en met belangstelling en interesse. In-en externe communicatie. We worden er nu al vrolijk van!

Concept, Creatie en Merkstategie

Ontwerpers van huis uit, zijn wij en daarom houden wij van mooi, speels-strak en functioneel. Een mooie merk maakt verbinding met klanten en geeft je een blij gevoel. Concept of Creatie? Huistijl, print, web, apps, video, infographics of eeen mooi (digitaal) magazine? We worden er nu blij van!

Arbeidsmarkt communicatie

Een positieve werkomgeving is aantrekkelijk voor het bestaande en het nieuwe personeel. Daar zal de kwaliteit van de koffie best aan bijdragen, maar meer dan dat zijn het de mensen die het doen. Mensen die met plezier hun werk doen, die op een prettige manier met elkaar omgaan, stralen iets uit dat de hele organisatie doet gloeien. Wij kunnen je helpen om wèl aan de juiste mensen te komen.

Opdrachtgevers die we blij maken

De essentie van blije klanten, zit in het overtreffen van verwachtingen. Dat is wat wij graag doen. Zelfs het overtreffen van verwachtingen waarvan je niet eens wist dat je ze had.
Blije medewerkers leiden tot blijere klanten. Wij versterk(t)en deze merken in het verleden, heden en de toekomst! Kom je er ook bij? Voel je welkom!

Doe Je mee?Blij je te zien
Heb je goede ideeën en kunnen we elkaar versterken? neem gerust contact met ons op.
Delen is het nieuwe vermenigvuldigen!
Manon Carboni
Manon CarboniCreatieve communicatie
Wat zeg je…
om de juiste mensen te vinden…
om in de publiciteit te komen…
om mensen bij een event te krijgen…
om betrokkenheid te behouden of te vergroten…
Arthur Labree
Arthur Labreeorganisatie ontwikkeling
Hoe werkt het hier?
En hoe kan het beter?
Voldoende kan altijd beter, als je er maar oog voor hebt.

En dat levert wendbaarheid, betrokkenheid, welbevinden, groei en kwaliteit op..